13 November 2012

Awesome Friends :)





Dah lama tak update blogkann ? Lap sikit cermin ni. Fuhhh* tiup habuk. Hilangpon habuk nii.
So my life Alhamdulillah goes well :) But harini nak story sedih sikitt :::

Senior tu, aku rapat ngan dia sejak bulan 5 kodd. Selalu aku yang mulakan chat sebab chat ngan dia BEST xD start tuu memang kitaorang boleh dikatakan rapat tapi kat alam maya jelah, kat sekolah, Hampehhh -.-
Tapi aku selalu jugaklah kodd tegor dia kat sekolah tapi hai-ii gitu jelahkann. Yang bestnya time raya aidilfitri  haritu aku pretend mintak duit raya. Saja nak main-ii tapi dia nak bagi betul-ii. Alhamdulillah, ibu kata rezeki jangan ditolakkann ? ;) Time kat sekolah , bertembung ngan dia di tangga kantin sekolah. Dia panggil 'Thiah, nah duit raya. Yahoooo ! 5 ringgit in my hand. Bukan senangkan org nak bagi 5 ringgit. Korang ada ? Takdekann :p The most important is . Bro ni sangat best :D tapi dia slalu kata ego dia sangat tinggi sebab tu dia tak nak tegor junior. Foinee -.- Tapi aku cakap ngan dia suruh tegur aku dulu. Yes dia buat. Prep pagi hari sabtu di kantin, dengan cerianya sambil pandang aku. Haiii !! Aku ni sebenarnya pun agak malu dengan laki so aku pon haiii. Bunyi hambar jee. Haha xD Tak tipuu. And masa dia final exam, aku bagi note to say good luck. Dia kata cutelahh, tapi bagi aku itu macam budak darjah 2 buat -.- Tangan aku tangan kayulahh. Sorry Bro -,- Then aku sebenarnya tak berapa suka dia rapat ngan seorang cikaro nii. Bukan apa, tapi ntahlah aku tak suka. Akanlah aku nak cakap tapi aku just cerita yang budak perempuan tuu Damn gila. Kalau aku cakap nanti ada yang kena panggil BusyBody. So let it be kann. Then dia seorang chatter yang bagus. Cepat balas and balas panjang-ii. i feel appreciate you know. Selalunya kalau aku stay up aku akan chat ngan dia. Then asyik ketawa je. Ade satu part ni bila aku ngan dia guna bahasa istana. Lawak betull xD
Aku bersyukur sebab Allah kenalkan aku ngan kau. Sebenarnya banyak lagi cerita tapi nantilahh ekk :D
But now, macam dah renggang sikit. I don't know why. I miss Fathiah. Tweet terakhir kau yang buat aku terharu. Thanx bro sebab sudi kawan dgn junior kau niyhh. Friends Forever , are we ? :)







SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS