4 December 2012

Forever Bro :)

Okay, now things getting worst -.- Ayah dah tak bagi aku stayup sampai 3-4 pagi. Yelah memang salah akulah. Kalau stayup tuh aku bangun awal paginya takpelah. Ni matahari terpacak kat atas kepala baru reti nak bangun, manelah ayah tak marah. Ayah balik nak makan tengahari aku baru nak mandi. Memang nak kenalah kann -,- Now, that's not the point. Saja je nak ngadu :3

Harini aku nak cerita pasal someone. Bukan nak mengutuk, bukan juga mencaci tapi menceritakan. Aku start chat-ii ngan dia bulan 6 kodd. Satu sekolah. SASEM. Tu pun aku dah kira berani habis nak tegor dia. Saja -.- Lepastuh memang aku selalu chat ngan dia. Selalunya 1-2 pagilah. Sebab aku ni jenis yang berjaga malam. Tapi kitaorang just chat-chat gituh je. Kat sekolah memang aku tak berani tegur. Dia ada kumpulan besarlahh. Dia slalu cakap tegor jelah. Nak takut ape. So, ada satu hari tu aku tegur dia. Time tuh dia otw nak pergi kelas. Tapi Hai ! jelah. Dan dia balas. Okayh start dari tu aku dah berani tegur dia. Tapi bila dia sorang jelah. Time dia ngan membe-membe dia memang aku tak berani tegur. Aku ni bukan orang yang suka mencari publisiti murahan. Bahasa budak asrama ; mencapub. Dan tak nak bagi orang fikir bukan-ii. Baik tak aku ? Hehe. Hari raya harituh dia ada bagi aku duit raya. RM 5. Bukan senang orang nak bagi duitkann? so aku sangat bersyukur sebab dia sudi bagi duit kat aku yang bukan sesiapa ni. Terharu aku harituh dia tweet ' I Miss Fathiah '. Tak sangka dia berani sampai macam tu sekali. Twitter is worldwide kann. Janganlah orang fikir bukan-ii pulak. Tapi sekarang renggang sikitlah. I don't know whylah. Aku ni macam di-ignore je rasanya. Tapi takpelah. Dah orang tak nak kawan kita, akan nak paksa pulak kann ? So redha sajalah. Bilalah lagi aku boleh gila-gila dengan dia. Aku ni ibarat menunggu bulan jatuh ke riba jee. Haha. Selalu sangat Hoping for not sure.  Mungkin aku ada buat salah ngan dia, jadi aku minta maaf banyak-ii. You're always my bro :) Jangan salah sangka pulak ya reader. Bukan suka dia, tapi dia antara the needed people in my life. But now he's getting far. I decide to let him go away.

                                                           You're Always My Bro :)







SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS