10 March 2012

luahan hati seorang perempuan



sekarang aku dah mula jatuh hati kat seorang mamat neyh
he's good looking
smart and look like sweet boy
i like his style
but he's own 

aku lebih suka memendam perasaan aku
aku tak suka bagitahu orang pasal orang yg aku suke
nanti lame-II sure kecohlah
aku tak suke publisiti murahan
biarlah Allah sajalah yg mengetahui perasaan
sesungguhnya perasaan ini adalah satu anugerah pemberiannya
ianye datang tanpa d undang kerna aku tak pernah mengharapkan perasaan cinta
biarpun aku tahu itu merupakan fitrah manusia
setiap manusia hendak rasa d cintai dan hendak mencintai kan ?
tapi ingatlah jangan mencintai manusia lebih dari mencintai NYA..
sesungguhnye


tiada istilah ' couple ' dalam kehidupan dalam kehidupan kite
cume ade
mukadimah
taaruf
nikah

tuhlah sebenarnye yg benar dalam islam
haram bercinta dengan perempuan yg bukan dengan niat untuk dijadikan isteri
berhati-hatilah wahai lelaki
doakanlah agar fathiah dapat buang perasaan ni dari hati fathiah
AMIN.....



SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS