3 December 2012

Them that i love.

Sekarang rasa lifeless sangat. Boring. Membe-membe semua tak on. Dahlah FIBA  ignore aku. Ntah kenapa. Aku ada buat salah agaknya. Takpelah. Kau ada life kau sendiri. Aku tak nak kacau. Rindu sangat ngan 3BK :) Sahabat aku di SASEM. Terima kasih kerana Allah mengirimkan mereka. Ini mereka :



Semoga persahabatan ini kekal hingga ke syurga :) Dengan merekalah aku menggilakan diri. ' I like the people that i can be weird with ' That's them. Sometimes we are rule breaker. Ponteng prep, ponteng riadah, bawak barang haram, lepak tempat yang tak sepatutnya dan banyak lagilah. Kadang-kadang terdengar cerita yang orang tak suka kitaorang. Tapi buat tak tahu sudah. Aku kenal kawan-kawan aku macam mane. Mulut orang tak boleh nak tutup kann. Bukan masalah besar pun untuk kitaorang. Campak jauh-jauhlah benda remeh-temeh macam tuh.

Tak dilupakan kawan-kawan aku kat SMKA :) GT_i . Nama geng kitaorang. Ini mereka :





That's them. And i love them so much. Shafiqah Norman and Anis Safia pendengar setia aku. Terima kasih banyak-ii. Puteri Nur Maisarah kawan baik aku dari awal tahun sampai akhir tahun .Selalu ada susah senang aku. Thanks a lot mai :') Yang lain penghibur aku. Perangai semua nak gila-gila. Berdekak aku kalau ngan korang. Sweetest memory is you all. InsyaAllah, i won't forget you all. Maaf kalau ada yang aku terlupa. Aku manusia biasa. Tapi percayalah semua orang yang kawan aku dengan ikhlas, adalah sahabat aku.
Sekian sajalah post untuk hari ni. Sudah larut malam. Aku sayang korang semua kerana ALLAH.
Salam sayang untuk kalian semua yang sudi membaca coretan ku ini.
Ya Allah, terima kasih kerana mengirimkan aku sahabat yang terbaik. Kekalkan silaturrahim kami ya Allah.
Jagalah persahabatan kami sehingga ke syurga nanti.  Jauhilah kami dari orang yang dengki akan persahabatan kami. Sesungguhnya, Engkau adalah tuhan yang mendengar doa hambanya. Amin




SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS