25 January 2013

2013

Dah nak masuk bulan februari baru aku rasa nak update blog. Ada cerita sebenarnya. Cerita Sedih :'(


Aku dah tak bertegur langsung dengan FIA. Mungkin salah aku kot sebab tak tegur dia langsung, aku elak lagi adalah. Sekarang ni memang selalu terserempak ngan dia, nak balik je kena lalu kelas dia. Tapi aku langsung tak tegur. Bukan sombong sebenarnya, malu adalah. Awkward, insecure, semuanya bercampur. Tapi dia takkan faham punya. Kata dia, '' Nak tegur, tegur, kalau tak nak, pergi mampos'' Kejam sangat rasa statement dia ni kann. Tapi dia memang jenis orang macam tuhh. Kasar habis

Sebenarnya rindu jugak kat dia. Tapi rasa susah sangat nak tegur dia sekarang nihh. Haish, taktaulah pasaipa. Ramai gila wei orang nak rapat ngan dia. Junior perempuan. Aku jealous sebenarnya. Susah nak berkongsi hak aku ni. Hak ? Dia hak aku ke ? Takdelah. Biarlah aku je yang faham statement tuu. Selalu nampak junior-ii perempuan, tegur dia, tweet ngan dia, gurau-ii ngan dia. Orang kuat La Familia lah katakann. Tapi aku rapat ngan dia bukan sebab tuu. Sebab dia memang best. Tapi tu dulu, sekarang dah tak best. Dia nampak macam langsung tak pedulikan aku. Nampak sangat aku ni meaningless untuk dia. Takpelahh. Kau boleh dapat siapa je kau nak. Semua berebut nak rapat ngan kau.

How was poor, when a friends become to stranger. Sad, so sad. He don't care, i did same like him. YOU TREAT ME LIKE A STRANGER AND I FEEL SO WRONG.
Maybe, it;s true, it's my fault bro. Thank you for everything :)

Somebody That I Used To Know



SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS