16 September 2012

Hati :'(




Aku tak tau kenapa hati aku selalu teringat dia
Padahal aku anggap dia hanya seorang kawan biasa , aku tak mungkin boleh suka dia
Dia dah berpunya . Sakit hati aku bila ingat benda tu.
Mungkin lah ini orang panggil 'CRUSH' ?
Haha seem like that lah kan :(
Kau sangat lha baik ngan aku, cara kau terlalu memberi harapan pada aku
Aku juga seorang perempuan biasa yang hatinya cepat terusik bila dibuai-buai dengan kata-ii manis seorang lelaki .
Yeah Kau seorang sweet talker..
dan aku benci lelaki dengan title tuh tapi sekarang aku dah suka kau
aku tipu diri sendiri bila aku jawab ' aku dah ada crushlah doe & dia bukan kau, perasan '
Lepas aku cakap camtuh , aku ingat kau akan berhenti tegor aku
tapi aku salah , kau makin giat kononnye nak ambil hati aku
Aku tak nak buat kesimpulan lebih-ii pasal nak ambil hati aku tuh
sebab aku dah janji aku tak nak ambil tau lg pasal kau
Enough is enough , okeyh >?

Lepas tuh , aku langsung tak layan kau sbb aku tak nak suka kat kau
AKU TAKNAK JADI SEORANG PERAMPAS !
Lepas tu kau tanya ku macam-ii
' Kenapa kau buat aku macam ni ? '
'Asal kau berubah ?'
'Aku ada salah dengan kau ke ?'


Ya kau dah salah
Salah sebab buat aku jatuh cinta kat kau
Kau tau sakit hati tak ? mungkin kau tak pernah rasa , tapi  sekarang aku yang rasa
rasanya amat sakit tau SAKITT !
Sekarang aku rasa kau dah bahagia dengan si DIA =')
Aku doakan yang terbaik untuk korang berdua .................






SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS