15 September 2012

Sweet and Bitter :()





Dah lame aku tak update blogkan ? Biasalah manusia sibuk dengan macam-ii kerja
Tapi aku ini seorang pelajar sibuk dengan sekolah kan ;)
Masih Belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat hari raya kepada muslim dan muslimat di dunia ini =)
Dan Selamat Hari Malaysia :)


Aku nak cerita serba sedikit pengalaman yg pahit & manis sejak aku di SASEM
Aku mulakan dengan yg manis dulu =)


#1 Birthday aku pada 13 Julai yang lepas. Terima Kasih aku ucapkan untuk kawan-ii aku yg telah merancang untuk aku.Sarah Adibah.Norain Najihah.Aisya Irdina.Nur Aimi.Wafa Nurusyida.Geng Lala.
Tidak Dilupakan untuk Upper Form yg terlibat KAK.Lilis Ayuni.Nur Aziela.Nery.Faizzatul.Apit Johnson.Hazwan Saiful. Dan juga yg terlibat secara tak lansung.Form 1 and Form 2 sekalian. =) Aku diprank sehabis-habisnya gara-ii dikatakan kurang ajar dengan upper form. Padahal aku sendiri yakin aku ini seorang junior yg baik* cehhhh.. Rasa hendak mengalir saja air mata. Lari jelah.. tapi ditangkap oleh IZZATI HASSANAH. Dusshhhhh habis satu badan aku lencun. Kena baling air der -,- lepas tuh kena baling macam-ii aku pon tak tau apebende tuh -,- pastuh sempat lagi ApitJohnson interview aku. Terselah keserabaian aku dalam gamba & video tuh -,- Btw i get A PURPLE WATCH from my lovely friends. Kinda Awesome right ? myfeveret kaler <3 THANKS for everything 3BK ^-^

#2  Aku dapat duit raya dari Faris Idlan. Senior Awesome aku. Thanx a lot bro =D Apprciate it so much =) *abaikan ejaan tuh kalau salah. Tak perlulah disebutkan nilainye ye. Yang penting aku harap kau IKHLAS mok =)

#3 Baru--ii ni aku kena denda ngan cikgu adnan. F*** betol. Sorry for the sore words. Aku marah sangat. Salah ke aku nak gi toilet time prep, yg salahnye budak-ii laki kelas aku kacau aku and diba depan pintu. Then dia suruh budak-ii yg salah turun bawah and lari padang 5 round. how can i run with the baju kurung ?
Malu habis aku time tuh. dahlah aku and diba jew girl yg lain laki jew. Satu skola tengok kitaorang. Bagus sangatlhakan malukan orang. Pastuh tak tanye ape-II terus jatuhkan hukuman. how can it happen ? sampai sekarang aku tak boleh maafkan cikgu adnan. Sorry cikgu. Saya manusia biasa.

Malas nak cerita yang lain. Sebenarnya banyak lagi. Nak tahu lagi ? Akan dicontinue =) Enjoy it :)

p/s : Harini rasa macam nak memartabatkan Bahasa Melayu. That's why bahasa lain sikit ;) 

SUKE POST INI ? THUMS UP (Y)

No comments:

Post a Comment

NO COPYCAT IN THIS BLOG PLEASE =) LOVE U OLLS